DEFINIȚII ȘI TERMENI GENERALI

Orderix – este denumirea comerciala a Asociatiei AgileHub, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Brasov, Strada Arinului nr 2, numar de ordine in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor 7311/197/2014, cod unic de inregistrare fiscala 33086548.

Partener – este orice comerciant/producator care vinde produse pe platforma Orderix

Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica ce plaseaza o comanda pentru unul sau mai multi parteneri de pe platforma Orderix.

Utilizator – poate fi orice persoana fizica ce a intrat pe una din paginile partenerilor Orderix, sau pe pe pagina “home” Orderix.

Cosul meu de cumparaturi – sectiune de pe pagina fiecarui partener unde sunt produsele alese si cantitatile pentru ele, pentru a fi ulterior communicate partenerului.

Comanda sau Order – document electronic/email care este trimis atat partenerului cat si cumpărătorului si care contine produsele pe care cumparatorul doreste sa le cumpere impreuna cu cantatitile pentru acestea, datele de livrare precum si modul prin care cumparatorul poate fi contactat (telefon sau/si email).

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumpărătorului.

Site – magazinul online gazduit la adresa web orderix.ro si subdomeniile acestuia (care contin fiecare cate un partener).

Bunuri/Produse – orice produs listat pe Site (pe pagina proprie a oricarui partener), care sunt eligibile pentru a fi comandate.

Lading Page – pagina de baza orderix.ro, unde sunt expusi toti partenerii si informatii despre orderix.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Platforma Orderix poate restrictiona accesul la efectuarea de comenzi daca identifica un comportament ce indica plasari automatizate de comenzi, efectuate de boti (un trafic neobisnuit de mare).

Comunicarea cu Platforma se poate realiza prin adresele si telefonul din zona “contact” de pe platforma.

Comunicarea cu Partenerul se poate face de direct, fie folosind numarul de telefon al partenerului fie adresa de email daca acestea sunt trecute pe pagina proprie de pe platforma Orderix. De asemenea, in urma plasarii unei comenzi, cumparatorul primeste mesaj cu continutul comenzii care contine si adresa de email la care il poate contata pe partener.

Toate produsele recomandate, promotiile de pret afisate pe vreuna din paginile partenerilor sunt definite exlusiv de acesti parteneri. Preturile sunt exprimate in RON si contin TVA (in cazul in care partenerul este platitor de TVA).

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor/Produselor disponibile pe Site (preturi, gramaje) pot suferi modificari odata ce comanda este onorata (la produsele care se vad la gramaj).

Folosirea platformei si plasarea unei comenzi implica aderarea si acceptarea Clientului la prezentele Termeni si Conditii Online.

Cumpărătorul va monitoriza permanent Termenii si Conditiile Online, care pot fi actualizate, modificate si completate oricand de Orderix.

Ofertele speciale de pret prezentate pe paginile partenerilor sunt valabile in limita stocului disponibil sau pana in momentul in care acesta din urma le schimba. Preturile luate in calcul pentru o comanda sunt cele expuse in momentul in care introduce datele personale (apasa butonul “Continua” din Cosul meu de cumparaturi).

Orderix nu intervine in ofertele de pret, in preturile standard, in denumiri, descriere sau gramajele produselor expuse pe paginile partenerilor. Acestea sunt exclusive in responsabilitatea partenerilor.

Orderix nu face vanzare online ci este doar o platforma pentru ca partenerii sa isi expuna produsele si sa primeasca diferite comenzi. Orderix nu intermediaza plati de nici un fel, acestea fiind facute fata-in-fata intre vanzator si cumparator.

Orderix nu este responsabil de eventualele probleme de calitate in produsele pe care clientii le cumpara comandand de pe aceasta platforma. Aceste eventuale probleme de calitate sunt responsabilitatea partenerului de a le remedia si a recastiga increderea cumpărătorului.

Orderix nu emite facturi catre cumparatori pentru comenzile plasate pe platforma, intrucat actul efectiv de vanzare—cumparare (schimb produse-bani) se face fata-in-fata intre cumparator si partener.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor/Produselor disponibile pe Site (incluzand dar nelimitandu-se la logo partener, descriere afacere, nume produse, descriere produse, poze, preturi) sunt in proprietatea partenerului si in responsabilitatea acestuia. Utilizarea acestora in orice fel de scop personal sau comercial nu poate fi facuta decat cu acordul in prealabil al partenerului.

Orderix ofera o platforma de vizibilitate pentru partener, unde acesta in cadrul unei pagini/vitrine proprii isi expune produsele pe care le ofera, astfel incat clientii sa poata comanda mai eficient iar partenerii sa poata gestiona mai organizat acele comenzi – ambele parti salvand timp.

Informatiile de pe pagina de Landing page, incluzand dar nelimitandu-se la logo, texte, imagini sunt in proprietatea orderix si pot fi folosite numai cu acordul in prealabil al detinatorului.

Datele de contact ale unui cumparator sunt folosite exclusiv de catre partener (pentru contactarea acestuia in vederea livrarii si/sau a clarificarii unor detalii) iar prin plasarea unei comenzi oferiti partenerului acces la aceste informatii.

Datele oferite de client prin plasarea unei comenzi nu sunt folosite de catre Platforma decat pentru a trimite mesaje automate legate de respectiva comanda (ex – confirmare trimitere comanda, schimbare stare comanda, etc).

Orderix pastreaza confidentialitatea datelor tuturor clientilor, a comenzilor acestora si nu va folosi aceste informatii in niciun scop comercial si/sau necomercial altul decat mesaj de confirmare a comenzii si crearea de statistici interne pentru aplicatie.

COMANDA

Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in Cosul meu de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda si efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres de partener. Un produs selectat in “Cosul meu de cumparaturi” este disponibil pentru achizitie daca se afla in stocul partenerului. Modificarea continutului “Cosul meu de cumparaturi” nu presupune plasarea unei comenzi, decat după ce cumparatorul a introdus datele personale necesare livrarii si plaseaza comanda in mod explicit prin butonul “Trimite Comanda” (proces care se cheama Finalizarea Comenzii)

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul se obliga ca toate datele furnizate de acesta sunt corecte, complete, valabile si adevarate la data plasarii Comenzii. Toate aceste date sunt necesare pentru ca Partenerul sa poata contacta cumparatorul in vederea livrarii produselor din comanda. Cumpărătorul isi da acordul ca Vanzatorul sa il contacteze telefonic/prin email pentru detalii/eventuale modificari.

Cumpărătorul poate sa anuleze comanda luand legatura cu partenerul (al carui email) este in mesajul de confirmare in urma comenzii sau prin telefon (daca partenerul l-a afisat pagina dedicata propriului magazin). Orderix nu ofera posibilitatea anularii unei comenzi in mod electronic, deoarece dorim sa favorizam comunicarea directa intre partener si cumparator.

Schimbul de bani si produse se face exclusiv intre Cumparator si Partener, platforma Orderix nefiind in nici un fel mijlocitor la acest proces. Nici o suma de bani de la Cumparator nu se tranzationeaza prin platforma Orderix, ci direct intre cele doua parti implicate.

In prezent schimbul de produse (din comanda) si de bani se face intre partener si cumparator fata-in-fata.

O comanda nu poate fi impartita intre mai multi parteneri, ci clientul face o comanda exclusiva catre un partener (alegand doar din produsele acestuia), intreaga suma de bani ajungand la acesta din urma.

Pentru ca un client sa achizitioneze de la mai multi parteneri, trebuie sa faca pentru fiecare cate o comanda separata.

In momentul in care se va introduce optiunea de plata online si clientul va alege aceasta modalitate de plata, contul in care se va vira suma va fi contul partenerului, Orderix nefiind implicat deloc in acest proces. Orderix nu face comert online, ci este doar o platforma care faciliteaza expunerea produselor de catre parteneri astfel incat acestea sa poata fi achizitonate mai rapid de catre clienti.

In cazul platilor efectuate online sau prin virament, atunci cand acestea vor fi disponibile, partenerul nu este responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de lei, la comisioane interbancare, comisionane BNR etc. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta doar Cumparatorul.

DREPTUL DE RETRAGERE A COMENZII (PARTIALE SAU TOTALE)

Clientul poate anula o comanda sau o parte a acesteia doar contactand direct Partenerul pentru care a plasat o comanda.

Fiecare partener afiseaza numarul de telefon la care poate fi contactat, pe propria pagina de pe platforma Orderix.

In emailul de confirmare a comenzii (primit de la platforma Orderix) este trecut si emailul la care clientul poate scrie direct partenerului.

LIVRAREA BUNURILOR

Produsele comandate de un Client sunt fie livrare de catre Partener direct la adresa unde clientul locuieste, fie, clientul, poate sa opteze pentru ridicarea acestora de la punctul de lucru al Partenerului.

Orderix nu se implica in nici un fel in livrarea produselor din comenzi, acest process fiind exlusiv in responsabilitatea partenerului.

Fiecare partener are afisate pe propria pagina de pe platforma Orderix, programul de livrare, eventuale consturi de livrare (care pot depinde de locul de livrare) si comanda minima (daca aceasta exista).

Prin plasarea unei comenzi cumparatorul consimte ca accepta ca zi de livrare urmatoarea zi implicita oferita de partener, iar daca doreste o alta zi, va trebui sa aleaga din cele in care partenerul livreaza.

RĂSPUNDERE

Orderix nu este responsabil pentru niciun fel de daune care apar la produsele livrate de catre Partener catre Client.

Clientul poate comanda de pe site fara crearea unui cont, de aceea acesta nu foloseste nici un user/parola care sa fie gestionate de catre Orderix. In momentul plasarii unei comenzi, se aplica Termenii si Conditiile afisate pe platforma in acel moment.

Orderix isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica Termenii si Conditiile Site-ului pentru a reflecta modificarile in modul de functionare a platformei, caz in care afisam ultima varianta.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Parteneri si Client/Utilizator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Brasov.